historia_polska

Grupa Krotoski – Cichy w Szczecinie to Autoryzowane Salony i Serwisy takich marek jak: Audi, Volkswagen, SEAT i Skoda.

Nasze lokalizacje:

Przy ul. Południowej 6 znajdują się Autoryzowane Salony i Serwisy:

  • Audi
  • Volkswagen
  • SEAT
  • Salon Samochodów Używanych

Przy ul. Struga 1a znajdują się Autoryzowane Salony i Serwisy:

  • Volkswagen
  • Skoda
  • Oraz Serwis Blacharsko-Lakierniczy

Przy ul. Białowieskiej 2 mieści się również drugi Serwis Blacharsko-Lakierniczy.

Jesteśmy jedną z największych polskich firm działających w branży motoryzacyjnej. Historia grupy sięga 1986 roku, kiedy to powstała firma Auto-Handel-Centrum.

W pierwszych latach po okresie transformacji, spółka rozpoczęła dynamiczny rozwój. Efektem była pierwsza autoryzacja marki Volkswagen dla salonu w Wysogotowie w 1993 roku oraz autoryzacja marki Skoda dla Skodex Krotoski-Cichy w roku 1997. W tym samym czasie powstał salon Skody w Lesznie. Od tego momentu sprawy potoczyły się błyskawicznie. Poprzez szybki rozwój oraz dywersyfikację aktywności została rozszerzona działalność, co pozwoliło na otwarcie kolejnych salonów. W latach 1999-2002 otwarte został 3 nowe salony: Volkswagen w Przeźmierowie (1999 r.), Audi w Przeźmierowie (2001 r.) oraz przejęty został salon Skody w Głogowie (2002 r.). Oprócz sprzedaży samochodów prowadzona jest również sprzedaż aut używanych i uszkodzonych oraz działalność związana z recyklingiem.

Kolejne lata to kontynuacja szybkiego rozwoju naszej firmy w oparciu o współpracę z silnymi partnerami. W 2006 roku zostały sprzedane salony Skody w Lesznie i Głogowie.

W tym samym czasie doszło do powstania kolejnego salonu Volkswagena w Pile (2006 r.) oraz do przejęcia salonów Skody: w Poznaniu (2006 r.) oraz Grodzisku Wielkopolskim (2007 r.).

Dywersyfikacja działalności zataczała coraz szerszą skalę. Jednym z jej efektów było otwarcie serwisu blacharsko-lakierniczego w Wysogotowie w 2007 roku. W tym samym roku zaczęła funkcjonować nazwa „Grupa Krotoski-Cichy”. Rok później doszło do fuzji Auto-Handel-Centrum z firmą Idczak w Zgierzu i Łodzi oraz do otwarcia nowej siedziby firmy w Wysogotowie.

Koncentracja na jakości obsługi klienta indywidualnego i flotowego oraz na jakości pracy, w połączeniu z czytelną strategią komunikacji marketingowej sprawiają, że w 2011 roku Grupa Krotoski-Cichy zaistniała również na rynku północnym naszego kraju. Od stycznia 2011 roku Grupa zaczęła swoją działalność w Szczecinie, Koszalinie oraz Słupsku.

Grupa Krotoski – Cichy jest jedną z największych firm dealerskich w Polsce.

Podczas dealerskiego Forum TOP100, które odbyło się 19 marca 2019 roku w Jachrance nad Zegrzem, po raz dwunasty ogłoszono Listę TOP50 – zestawienie największych polskich grup dealerskich oraz dealerów samochodów. Lista została przygotowana przez firmę doradczą DCG Dealer Consulting oraz Instytut Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar.

Pozycję sprzedażowego lidera polskiego rynku obroniła po raz czwarty Grupa Krotoski-Cichy, z wynikiem 24,77 tys. aut (+9,53 r/r) i przewagą już ponad 4 tys. szt. nad drugą w tabeli Grupą PGD-IP (20,64 tys. aut, +2,7 proc. r/r).

Podczas Forum TOP100 w Jachrance nad Zegrzem ogłoszono również po raz pierwszy w historii listę największych dealerów aut używanych. Tu także na czele wywodząca się z Poznania Grupa Krotoski-Cichy, która w 2018 r. sprzedała ponad 6 tys. używanych pojazdów (+48,4 proc. r/r).

W 2018 roku Grupa Krotoski-Cichy otrzymała czwarty rok z rzędu tytuł Dealer Roku 2017. Na podstawie rankingów TOP50 obliczany jest przede wszystkim wskaźnik konsolidacji rynku, czyli procentowa wielkość sprzedaży 50 największych firm w stosunku do całej branży.

W 2017 roku Grupa Krotoski-Cichy, która przebiła historyczną barierę 25 tys. sprzedanych samochodów w jednym roku.

Kompleksowa i atrakcyjna oferta sprzedaży samochodów nowych, wieloletnie doświadczenie serwisu poparte odpowiednim certyfikowaniem mają ogromny wpływ na rozwój firmy.

Grupa jest partnerem Volkswagen Banku, dzięki któremu istnieje możliwość oferowania atrakcyjnych ofert kredytowych i leasingowych zakupy samochodów dla klientów indywidualnych jak i dla firm.

 

skoda_w_prasie_top

O marce:

ŠKODA jest jedną z najpopularniejszych marek samochodowych w Polsce i najczęściej wybieraną przez kupujących samochody nowe. Od pięciu lat jesteśmy nieprzerwanie numerem 1 na rynku. W 2013 roku zarejestrowano 36 410 aut marki ŠKODA, co daje nam 12,63% udziału w polskim rynku motoryzacyjnym. Najlepiej sprzedającymi się modelami są ŠKODA Octavia oraz ŠKODA Fabia, zajmujące pierwsze miejsca na podium wśród wszystkich modeli.

Kierując się filozofią „Simply Clever” oferujemy praktyczne, przestronne, funkcjonalne i dostępne w konkurencyjnych cenach modele, których w ofercie mamy aż osiem. Każdy z modeli jest jednocześnie dostępny w bardzo zróżnicowanej gamie konfiguracji, by zaspokoić indywidualne pragnienia i potrzeby naszych klientów.

Sprzedaż i serwis samochodów prowadzimy za pośrednictwem ponad 100 nowoczesnych i w pełni wyspecjalizowanych Autoryzowanych Stacji Dealerskich i Autoryzowanych Partnerów Serwisowych, konsekwentnie realizując nadrzędny cel: zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług.

Polityka jakości

Polityka jakości

Celem działalności ŠKODA Polska jest sprzedaż samochodów marki ŠKODA oraz oryginalnych części zamiennych i akcesoriów na rynku polskim a także organizowanie opieki posprzedażnej nad Klientem i przekazanym mu produktem.

Warunkiem trwałego powodzenia, wiarygodności i osiągania pozytywnych wyników sprzedaży jest dla nas zadowolenie Klientów, dlatego dostosowujemy jakość naszych usług do ich oczekiwań.

Najwyższą jakość oferty skierowanej do Klienta ŠKODA Polska osiąga poprzez:

  • zapewnienie najwyższej jakości oferowanych samochodów,
  • zapewnienie najwyższych standardów funkcjonowania stworzonej Sieci Dealerskiej, co realizujemy poprzez:
    • kreowanie i weryfikację standardów dotyczących jakości kontaktu z Klientem oraz właściwej prezencji Autoryzowanych Dealerów i Autoryzowanych Serwisów a także wyposażenia ich zakładów,
    • kompleksowe szkolenia pracowników Autoryzowanych Dealerów i Autoryzowanych Serwisów w zakresie jakości obsługi Klienta,
    • właściwą organizację działalności Autoryzowanych Serwisów,
    • stosowanie najwyższej klasy urządzeń i narzędzi specjalistycznych przez Autoryzowane Serwisy,
    • kompleksowość obsługi posprzedażnej,
    • dostosowywanie naszej oferty do zmieniających się wymagań Klientów,
    • zapewnienie Klientom pełnej informacji o produkcie,
    • rzetelność i poczucie odpowiedzialności we współpracy z Autoryzowanymi Partnerami jak również Klientami ostatecznymi,
    • wdrożenie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008,
    • podnoszenie efektywności procesów realizowanych przez wszystkie stanowiska i komórki organizacyjne naszej Firmy,
    • zapewnienie najwyższych kwalifikacji pracowników i stwarzanie warunków do ciągłego ich doskonalenia.

Działania te pozwalają nam kształtować pozytywny wizerunek reprezentowanej przez nas marki i systematycznie umacniać naszą pozycję rynkową.